Julmarknad

2012-12-05 @ 07:37:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag sitter och sörplar mitt kaffe i soffan och har myst ner mig i min gosiga pälsväst. Jag ska snart bege mig till Lyngby för att jobba men drar mig lite för att gå ut. Det är kallt och jag kommer säkerligen att halka och slå mig. Det vore inte en ordentlig vinter om inte jag trillar och gör illa mig åtminstone en gång. Förutom det så känns det trevligt att åka och jobba idag.
 
Jag och Jens har pratat om att åka över till Köpenhamn på fredag för att gå på julmarknad på tivoli osv. eftersom Jens är ledig. Hoppas bara att Jens förkylning inte blir värre, det hade varit tråkigt om han behöver ligga sjuk hela helgen. Det hade varit väldigt mysigt om vi kommer iväg, så låt oss hålla tummarna för det.

Bild Google
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback