Jul&Nyår

2012-12-30 @ 14:53:18 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej! Hoppas ni har haft en fantastisk julhelg med era nära och kära. Vi har haft en väldigt mysig jul - och lång. Efter att ha varit omringad av och släkt och familj 24/7 i så många dagar så behövde jag och Jens ett par dagar att "återhämta" oss och därav har här varit väldigt tyst inne. Jag hade varit snäll flicka i år och fick jätte mycket fint till hemmet och till mig själv. Bland annat nya täcken och kuddar, nya Eva Solo glas och en mysig filt till vardagsrummet!
 
Jag har precis packat två resväskor - en till mig och en till Jens. Vi flyger nämligen till Turkiet imorgon eftermiddag och kommer att skåla in det nya året i Atlanya! Vi hade lämnat nyårplanerna öppna för att förhoppnignsvis hitta en sista minuten resa vart som och det blev Turkiet. Där är inte sådär jätte varmt men det ska bara bli skönt att komma iväg lite och har vi tur så får vi några solglimtar också! 
 
Jag önskar er alla ett gott nytt år så hörs vi på söndag när vi är hemma igen!
 
Jag och min skäggiga man och med syster. Jag och syster tänkte likadant med svart plisserad klänning, röda läppar och guldigt fjäder-halsband!
 

Första dukningen till Laxen 


Roade män


Paketen till julklappsleken
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback