Lucia

2012-12-13 @ 08:20:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Glad lucia!
 
Jag har precis satt mig på kontoret och är redo för att börja med dagens uppgifter. Här är -24ºC i Lyngby vilket känns helt galet. Jag har dragit på mig ett tjock polo och det är dagar som dem här man kan uppskatta att man har ett element under skrivbordet som man kan värma sina fötter på. Det är som grädde på mosen idag.
 
Jag började min morgon med att dra upp Jens ur sängen och åt frukost framför uppsalas luciakör som visades på SVT. Jag tyckte att det var coolt att dem hade dragit dit en rappare. Man har ju sett så många luciatåg nu så det var kul med något nytt!
 
Nu ska jag dra igång lite julmusik och sedan sätta tänderna i en del pappershögar. Ha en bra dag!
 
 
Jag bjuder på en bild med mitt morgontrötta ansikte!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback