Paketkalender

2012-12-01 @ 17:53:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Min mamma levererade 24 små paket i förmiddags - paketen till min advenskalender. Åh, vad det började klia i mina fingrar! Jag och min 26 åriga syster är nämligen så pass lyckligt lottade att vår mamma fortfarande fixar detta till oss. Jag har därför spenderat den senaste timmen med att hänga alla mina paket i min kalender som min mormor har broderat en gång i tiden. Det bjöd genast in julkänslan i vårt hem och det ströddes på lite extra när vi även fick upp adventsljusstakarna. 
 
Eftersom Jens var lite avudsjuk på att jag får paketkalender så bestämde jag mig för att vara snäll och ordna några paket till honom också i år. Jag har hängt upp 4 större paket på varje advent, ett mindre på lucia och ett stort på julafton såklart. Jens blev jätte glad och jag plockade hem några flickvänspoäng. It's a win-win!
 


 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback