Tredje advent

2012-12-16 @ 11:53:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag gick upp och bakade scones till oss imorse eftersom vår brödkorg stod tom. Jag kom underfull med att vi borde baka scones oftare, det är ju så gott! Jag gjorde dem på hälften rågmjöl så att det skulle kännas lite nyttigare och mätta mer.
 
Vi har haft en ganska lugn helg här hemma. Jens mamma, lillasyster och lillebror var här och hälsade i fredags. Vi fikade och satt och pratade. Det väldigt trevligt att dem tittade in! Förövrigt har vi hållt på och fixa med lite här hemma, ätit alldeles för mycket julgodis och myst framför någon film.
 
Det enda jag har på dagens schema är att stryka gardiner och städa undan lite kläder. Oerhört spännande - jag vet!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback