Sweet Valentine

2012-02-15 @ 22:20:18 Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår var det ju alla hjärtans dag. Jag och Jens tog då en liten paus ifrån köksbyggandet och avsatte lite tid för varandra. Jag gick inom "vår" resturang Thai Kong på vägen hem ifrån jobbet och hämta hem lite mat för att överraska min man med. Jag var även inom affären och köpte med mig en Ben&Jerry att dela på som efterrätt. Sen hade en lugn och mysig kväll med god mat och en bra film vilket var hur bra som helts. En väldigt lagom alla hjärtans dag med massa kärlek i luften!

Jag hade köpt en stjärna till Jens och döpt den efter oss. Så någonstans långt där uppe finns nu en stjärna som lyser för oss och vår framtid. Det tycker jag är en fin känsla. Jens blev lite rörd.

Själv fick jag en låtsas Bodil! Jag och Jens har pratat om att vi vill skaffa hund. Vi har redan bestämt att vi ska ha en fransk bulldog - som ska heta just Bodil. Men vi är inte riktigt redo för det ännu, även om vi längtar efter hennes närvaro. Därför hade Jens skaffat fram en sålänge hund till oss. Det tyckte jag var gulligt!
Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback