Trasmatta

2012-02-13 @ 10:31:21 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()





Jag har börjat att gilla trasmattor väldigt mycket. Jag hade gärna haft en i mitt hem. Det är så härligt med de där färgklickarna, dem roar mitt sinne. Fast en färgglad, livlig matta behöver enligt mig ett väldigt ljust hem med både vita golv och väggar. Jag tycker att det ser otroligt fräscht ut. Fast nu har ju jag en kille som är målare som står och målar vitt dag ut och dag in - vilket gör att inte är lika facinerad av vita hem. Jag kan förstå att man blir ganska trött på vit färg i det läget som han är i. Så där får jag vara god att vika mig. Men drömma kan man ju alltid.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback