Update

2012-02-09 @ 19:52:30 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har precis klickat hem en alla hjärtans dag present till Jens och jag känner mig ganska nöjd med vad jag har åstadkommit i år. Jäklar vilken blödig romantiker man är ibland alltså! Nu är det bara att hoppas att Jens blir lika glad för det hela.

Annars då? Köket rullar på, vi har nästan fått upp alla stommar inkl. inredning i skåpen. Just ikväll händer det inte så mycket eftersom min man är och tränar. Jag själv ligger i sängen jag beklagar mig över att jag har ont i höften. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort, men jävligt ont gör det i alla fall.

Det kanske är en skada efter all klättring man får göra här hemma nu när man vill komma fram eller ha tag i något. Antonia var och drack kaffe här i förgår och hon skrattade gott åt vår röra. Vilket hon gjorde helt rätt i!

Nu tänkte jag försöka dra mig till Maxi för att handla kvällsmat och någon fika till jobbet imorgon. Det är min sista dag på Tollo imorgon - igen!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback