What to do?

2012-02-26 @ 13:08:13 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår började vi vår morgon med att köra till Sandhem för att äta frukostbuffé. Vi brukar köra på en Sandhem frukost när vi ska på utflykt eller när om vi vill ha en super start på morgonen ifall vi har mycket att stå i. Igår åkte vi dit för att få en bra start på dagen. Jag sprang även på Sara, som jag inte har träffat sendan vi tog vår examen. Det var väldigt kul! Det kändes även bra att kunna säga "vi ses på lördag" - eftersom vi ska ha en liten reunium med klassen. Det ser jag fram emot!

Efter min och Jens frukost började vår jakt. Första stoppet var på Kvick, eftersom vi försöker välja ut en bänkskiva inkl. diskho. Vi har stött på lite problem med den vi hade tänkte oss från början så det kommer tyvärr att dröja ett par veckor till innan vi är färdiga med detta kök. Det verkar som att det ligger någon form av förbannelse över detta kök. Men det är bara till att ta tjuren vid hornen och kämpa vidare! Så igår var vi på jakt efter bänkskivor och inväntar nu lite offerter från diverse ställe.


Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback