Checkar ut

2012-01-11 @ 20:27:08 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har jag suttit vid datorn i stort sett hela dagen och känner att det är nog dags för mig att stänga av denna mackapär, jag känner mig fyrkantig. Jag har letat jobb som bara den, finlirat på mitt CV och jobbat lite med loggan till pappas företag. Det får räcka känner jag.

Jag är gräsänka denna veckan, eftersom min sambo är och göttar sig i skidbackarna längre upp i landet. Denna vecka får jag alltså underhålla mig själv. Just nu sitter jag invirad i min poncho, belysningen är dämpad, Melissa Horn hörs i bakgrunden och min bok vilar i mitt knä. Jag har dukat upp med lite The, tända ljus och har en skål med gottis brevid mig. En väldigt lugnt och stillsam kväll väntar alltså.



/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback