Elementärt, min käre Watson

2012-01-21 @ 12:07:54 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Efter att jag hade bjudit min man på min smaskiga kycklinggratäng så blev det bio igår. Det blev Sherlock Holmes. Den var helt ok, lite lätt vitsig, fast den hött inte riktigt måttet tyckte vi. Den första var bättre - som alltid! Det verkade vara väldigt många som gick på bio igår, vi sprang på både den ena och den andra. Vi lyckades bland annat hitta Antonia&Johan och Caroline&Johan i minglet. Dom skulle dock titta på Hamilton.

Jag och Antonia pratade om att ha en liten tjejkväll och gå ut och äta ikväll, bara jag och hon. Ska ringa henne om ett tag och höra om vi fortsätter på samma plan. I så fall är det Peking som gäller ikväll!

Jag gillar förresten Hemmakvälls burkar skarpt. Dom är väldigt biovänliga! Man slipper allt prassel och får mer koll på vad man stoppar i munnen. Tummen upp på det.





Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback