Red Lips

2012-01-21 @ 17:36:48 Permalink Kläder&Annat Kommentarer (0) Trackbacks ()


Var uppe en runda på stan tidigare idag för att uträtta några ärenden. Jag ville bland annat hitta ett läpp tusch, vilket jag gjorde! Fick nys om det hela genom syster, det var någon hon hade beställt ifrån england. Själv lyckades jag hitta ett liknande på Åhlens. Jag var först lite orolig över att det inte skulle vara samma skarpa kulör - men det var det. Funderar på att köpa ett rosa också. Jag föredrar verkligen denna varianten av läppstift... det färgar inte av sig, känns inte något på läpparna och det sitter som berget! Rekommenderar det starkt.

Lumene Lingonberry 115 kr

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback