Morgonkaffe

2012-01-20 @ 10:08:05 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sitter med mitt morgonkaffe och studerar snön som trillar ner utanför vårt fönster, medan jag försöker strukturera upp min dag. Jag ska faktikst börja med att titta på ett avsnitt av Elsas värld, sen ska jag beta av lite saker på min to-do-lista. Chefen på Tollo ringde mig för en liten stund sedan, de behöver hjälp i några veckor så jag kommer att rycka in från och med måndag. Det känns skönt att få jobba lite igen! Jag är redan ganska trött på att vara arbetslös, trots att det bara har gått tre veckor.

Jag vill gärna komma ut en stund ur lägenheten idag. Jag och Jens pratade därför om att gå på bio ikväll. Har inte riktig koll på vad som går på bio just nu, men den där nya Sherlock Holmes verkar väl ganska trevlig?



Jag bjuder på en sån här pigg och lagom fräsh bild och önskar alla en härlig dag.
Skål med mogonkaffet!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback