Det är svårt

2012-07-25 @ 21:45:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är lite trött på vår ständiga otur.
 
Jag och Jens har pratat om att renovera vardagsrummet ett bra tag och bestämde sedan långt tillbaka vilket golv vi ville ha. Ett skeppsgolv i afrikans valnöt. Jag dör så fint jag tycker att det är. Så, för tre veckor sedan såg jag på deras hemsida att produkten skulle utgå (!) därför bestämde jag och Jens snabbt att vi fick ta tag i renoveringen nu istället, även om vi hade sagt att vi skulle försöka spara ihop lite mer pengar innan det var dags. Vi beställde alltså golvet, 14 lådor hem till hovslagaregatan och vi avvaktade besked ifrån återförsäljaren. När vi hade fått bekräftat 3-4 veckors leveranstid så började vi riva ut allt det gamla golvet ner på betongen, rev ner tapeten och började fräsa in kablarna i väggen.
 
Förra veckan fick vi ett mail - dem fick bara ihop 11 paket! Vi mailade lite fram och tillbaka, tillverkaren i Tyskland kunde inte göra mer, det fanns inga återförsäljare i skandinavien som hade på lager.... Allstå står vi med 3 lådor för lite... och det blir inget golv av det!! Så deprimerande. 
 
Vet ni hur svårt det är att försöka välja ett nytt golv nu? Suck! Men det är bara att kämpa vidare.
 
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback