Kalas

2012-07-17 @ 23:08:19 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej, här ekar det tomt!
 
Det har hunnit hända en massa sedan jag drömde mig iväg i vardagsrumsrenovering förra helgen igen... Redan på lördagen så bestämde jag och Jens oss för att ta tag i det hela nu direkt och började direkt packa ner allt i lådor och la ut våra nuvarande möbler på Blocket. Så nu är vi på g!
 
Förövrigt så har jag hunnit med en 25-års fest, en tur till IKEA, ett 23-års kalas, Jens fyllde även 25 år i veckan, rivit upp vårt golv, rivit tapet, haft Antonia och Johan över för middag och kakbjudning, var på bio, en runda på stan, varit inne hos katta och Sebbe en runda och sen var Malin hemma över helgen för att även fira hennes 26 år i livet. Mycket kalasande har det alltså blivit och sen en massa planerande inför vårt vardagsrum... Jag klagar inte!
 
Fortsättning föjler...
 
 
/M
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback