Var är du?

2012-07-21 @ 15:56:33 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är den 21 Juli och jag sitter och tittar på H&M höstkollektion medan regnet öser ner utanför mitt fönster, och tycker inte att det känns fel för en gångs skull. Det är ju höst. Jag tror att 2012 kommer att bli året då sommaren aldrig kom. Det är tråkigt, eftersom vi svenskar behöver sommaren för att må bra och för att orka med den mörka vintern sen. Jag tror att det är så i alla fall, eftersom sommar och sol brukar göra oss så glada och ger livet en liten boost. Men när man kan räkna på sin ena hand hur många gånger man har varit barbent då det nästan är augusti så har sommaren aldrig varit här. Var är du, solen?
 
Jag längtar efter solen och att få vara brun. Som för tre år sedan när jag var ledig en hel sommar, solen gassade på och jag bara njöt av livet. Men nu beställer jag höstkläder istället.
       
        

Trackback