# 25

2012-06-26 @ 19:31:29 Permalink Kläder&Annat Kommentarer (0) Trackbacks ()

 
Nu må det vara så att jag kanske inte behöver fler kavajer. Min kavaj garderob må till och med vara överfull. Det må även vara så att jag kanske inte ens använder alla skönheter som jag köper. Så man må kanske kalla det för onödigt, men jag blev ändå tvungen att köpa mig ytterligare en! Jag kärade ner mig i denna skapelsen för ett bra tag sedan och nu kunde jag bara inte hålla mig längere. Så tjusig så. Det är så häligt när man blir lite kär i ett plagg. Det är mycket mysigare att ha på sig det då.
 
FIck även en zebra randig blus med mig hem och så köpte jag äntligen mig ett par vita kostymbyxor. Även om jag tror att ett par vita byxor på mig är en ganska dum idé... Fast fint är det!
 
Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback