Köket

2012-06-30 @ 13:59:40 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag kom på att jag har glömt att visa köket sedan det blev färdigt. Fast ska jag vara ärlig så är det väl inte helt färdigt ännu. Det är lite el som ska fixas, vilket min pappa ska hjälpa oss med. En liten bit sockel ska på plats och kåpan över fälkten passar inte riktigt så det måste vi trixa till. Sen behöver även rummet målas om igen! Suck.

Ja, det är en never-ending story. HTH är även skydiga en kompensation för problemet med bänkskivan. Men det känns skönt nu när det mesta är på plats - efter nästan två års strulande. Det finns en del bitterhet över detta kök, men vi känner oss ändå nöjda i slutändan. Vi försöker se det positivt!
Vad tycker ni?





 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback