Manligt

2012-06-12 @ 20:45:21 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Här sitter jag och tittar på Sebbe när han jobbat i köket. Jag sitter med kaffet i handen, benen i kors och kallar mig arbetsledare. Långt om länge har han lovat att sätta upp täcklisterna i köket och nu har han äntligen kommit till skott! Det ser tjusigt ut, plus, det kul att driva med Sebbe...

Igår satte sig jag och Antonia oss på Banken och drog till med en burgare, en kall öl och kollade på fotboll. Jag kände mig lite manlig då och det känns som att det hela låg lite utanför min karraktär. Men det var trevligt minsann. Vi tänkte göra om det nästa veckan, eventuellt med en större skara. Hör av er vid intresse!

Jag tänkte att jag bjuda på lite bilder från Rom inom kort, det blev ju en väldigt trevlig resa!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback