Festligt

2012-06-03 @ 15:36:18 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dem senaste dagarna har varit ganska festliga.

Efter jobbet i torsdags så hade jag bestämt träff med Bella på Bagels för lite käk och skvaller. Vi satt på Bagels i ca 4,5 timmar och snackade så att vi nästan slog knut på tvår tungor! Superlänge sedan vi sågs så det fanns mycket att prata om, såklart. Det var jätte härligt att träffa henne i alla fall, den sötisen!

Fredagen blev en ganska hektisk dag eftersom jag behövde städa undan innan semestern och när klockan slog fem gick jag ner en trappa till produktionen där det var uppdukat till långbord, det var sommarfets på Tollo. Kvällen bjöd på en tipsrunda, god grillad mat och en kladdkaka till efterrätt. Jag var så mätt efter kvällen så jag blev tvugen att hoppa av vid vilan och promenera hem därifrån för att mättheten skulle lägga sig!

Igår började vi dagen med tvättid klockan 7 på morron.. Jag ville ju ha en del tvättat innan jag åker til Rom. På eftermiddagen gick jag och hämtade ut mitt pass, tog en runda på stan och köpte present inför kvällen. Jag och Jens var nämligen bjudna på 25 års fest hos Tobbe i Vitskövle. Det var en trevlig kväll med god mat, tevligt sällskap, roliga tal och fin euphoria dans. Det var dock super kallt så jag satt och höll hårt i mina värmeljus för att värma mina händer!


Tobbe!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback