Reunion

2012-03-11 @ 19:36:42 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Förra helgen var jag ju på liten mini återträff med några ifrån Osby klassen. Vi blev totalt 7 utav 19 så det var ingen större skala, men vi blev ändå ett trevligt gäng! Det var Viktor som hade arrangerat det hela och kvällen började med att mötas upp på stationen i Malmö innan vi gick i samlad trupp till en resturang vid namn El Patio. Det blev en trerätters middag, vi delade på några flaskor vin, pratade om hur våra liv såg ut nu och skrattade en massa. Jag insåg då att jag hade glömt bort hur kul jag har med de där människorna!

Efter middagen gick vi några meter bort till big bowl där vi hade bokat bana. Nu är det så att jag är fullkomligt värdelös på bowling, men jag hade kul ändå. När vinnaren hade utsets efter en timmes svingande så gick vi och satte oss i loungen och minglade, drack och dansade. Några av oss drog vidare en stund innan jag och Sara gemensamt tog tåget hem vid halv två.

Jag tyckte det var super kul att träffas igen och hoppas på att vi kommer att fixa fler träffar i framtiden!









Iphone bilder blir inte jätte bra, men de får duga!

Vi ses
/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback