Euphoria

2012-03-11 @ 14:27:33 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

God söndag!

Jag är precis hemkommen från en skön prommenad och ska nu fräscha till hemmet lite innan jag slår mig ner på soffan för lite hederligt söndags slapp! Helgen är ju till för att vila upp sig och det är något jag tänkter ta mig tid för.

Min fredag började med att jag försov mig en aning och flög upp ifrån sängen med den där härliga paniken i kroppen. Jag kände hur hjärtat dunkade och hur flamsig jag blev när jag flög upp på det där sättet. Jag kom till jobbet endast(!) en kvart försent och mäkte snabbt att tröjan jag hade tagit på mig hade en fläck på sig. Typiskt. Men jag imponerade ändå på mina kollegor att jag hann dit så snabbt!

Nu hade vi bestämt att vi skulle ta tjej-afterwork med jobbet, därför var vi några som följde med en kollega hem när vi slutade vid 4 för att sedan ha följe till Olearys vid halv 6 där vi mötte upp resten. Det var trevligt med afterwork, det var ett bra initiativ. Tyvärr krockade det med min farfars 80-års dag, därför fick jag dra vidare till Lyngby där mina föräldrar bjöd på mat i farfars ära. Jag och Jens bestämde oss för att övernatta i Lyngby där sedan större delen av lördagen spenderades. Självklart avslutades lördagen med melodifestivalen och en stor påse godis tilsammans med min kära sambo. Jag blev väldigt nöjd med att Loreen tog hem det! Hon var grym, låter var grym och framträdandet var grymt!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback