Kalas

2012-03-14 @ 23:06:25 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kalas, kalas, kalas....

Såhär års är det en himla massa kalas i vår släkt. I helgen betade vi av två st och ikväll var det mormors tur. Så efter jobbet hann jag hemom en snabb runda och åt kvällsmat med min man innan jag drog till Lyngby och han på annat håll. Jag fick säga hej till familjen innan vi gick på kalas. Det var ett kalas i vanlig ordning och vi fick härlig jordgubbstårta och fick en att längta efter sommar och sol. Efter en del tjoande så tigde jag skjuss utav kusin in till stan. Jag och Jens lyckades tima varandra perfekt och har nu bäddat ner oss i sängen och har precis läst igenom offerten ifrån HTH. Ett litet telefonsamtal imorgon, sen är den där bänkskivan äntligen på gång.

Jag längtar efter att få laga mat igen....

Godnatt
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback