Långhelg

2012-05-18 @ 22:09:52 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Långhelg - så underbart! Ännu härligare när Jens för en gångs skull också är ledig en sån här klämdag. Nu när min pojkvän har gått och blivit militär och är statligt anställd...

Jag började min dag med att möta upp min pappa för att gemensamt traska vidare till polisstationen för att fixa våra pass som hade gått ut. Det var ju hög tid att ta tag i det med tanke på att det inte är länge till vi åker till Rom! Efter det var fixat så lastade jag och Jens bilen för att åta till Jens pappa i Degeberga för att Jens skulle byta däck medan jag slipade våra stolar som behöver målas om... Alltså har vi fått en massa frisk luft och bjudit ansiktet på lite sol. Jag hann även med att hälsa på min farmor och farfar en stund vilket gjorde dem väldigt glada. Eftersom Jens skulle spela match ikväll så droppade han av mig i Lyngby så att jag kunde umgås lite med mina föräldrar under tiden, där jag blev bjuden på mat. Jens plockade upp mig efter sin match och vi har precis krypt ner brevid varandra i soffan för lite fredagsmys! Vi planerar även morgondagen.. Imorgon ska vi ha utflyktsdag och det lutar ut en trip neråt Ystad!

Såhär avslutar vi kvällen, med en härlig vaniljpannacotta med färska hallon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback