Shop until you drop

2012-05-27 @ 11:27:21 Permalink Kläder&Annat Kommentarer (0) Trackbacks ()

Man kan säga att jag gick loss i stan igår. Det fanns lite saker som jag tittat på ganska länge och nu kunde jag bara inte hålla mig längre. Efter en vecka med massa övertid så tyckte jag att jag förtjänade något nytt och fint! Jag köpte bland annat nya glas ifrån Åhlens som jag spanat på ett bra tag. Åh, vad fina jag tycker att dem är! Även om Jens tycker att det är "mormor"-glas...

Mina fötter behövde även nya sommarskor och jag hittade precis det jag letade efter, ett par svarta "toffelsandaler" som kommer att användas väldigt flitigt i sommar. Det andra paret kunde jag bara inte låta bli! Jag är lite skeptisk till om jag kommer att använda dem så mycket, men jag föll plasask för dom. Om man kan bli kär i ett par skor så blev jag det i just detta par! Vilka vackra skapelser! 

Tips! Jag köpte även lite nytt till sminkväskan som jag kan rekommendera!
Primer // Lumi Magique L'oreal Paris - Super bra primer att applicera på t.ex. Kindben och näsa!
Highlighter Pen // Lumi Magique L'oreal Paris - Klassisk pensel med concealer bara det att den innehåller lite extra lyster och lyfter verkligen bort mörka ringa under ögat eftersom den reflekterar ljuset fint.











Vi ses
M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback