Ta tillfället i akt

2012-05-03 @ 22:05:48 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vilken härlig torsdag! Jens är arbetslös idag och imorgon (han börjar på nytt jobb på måndag) vilket innebar att vi för en gångs skull kunde gå upp tillsammans på en vardag och fick tid för lite morgonmys. Så medan jag gjorde mig redo för jobbet började han dagen med en löprunda, när han sen kom hem så fixade han frukosten. Det kändes lite lyx att bli serverad frukost en vanlig vardagsmorgon och att börja dagen med en smoothie är inte helt fel.

Det har varit en helt vanlig dag på jobbet, men jag unnade mig en långlunch och åt ute med min kära sambo. Vi har ju aldrig tid att luncha tillsammans annars, så vi tog tillfället i akt. Det blev middag på Sandhem.

Nu ikväll har jag fixat till balkongen och kopplade av ett tag där i solen, vilket var väldigt välkommet. Resten av källen har jag umgåts med Jens. Vi har verligen passat på att njuta av varandras sällskap idag. Det är dem små sakerna som gör det.. Bara att vi kunde äta frukost tillsammans och lunchade gjorde min dag. Det satta guldkant på  min vardag.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback