Det fulaste

2012-11-24 @ 17:15:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår var jag i Lyngby hela dagen och jobbade, på kvällen umgicks jag med mina föräldrar framför X-factor med ett glas rött. Det var göttigt.
 
Idag har varit en ganska lugn dag, Jens var iväg och jagade i förmiddags och jag har varit hemma och målat. Jag köpte en liten tavla att test-måla på eftersom jag aldrig har jobbat med färger innan så känner jag mig ganska osäker på det. Det märktes. Jag presenterade min tavla som det fulaste jag någonsinn har åstadkommit för Jens. Han log och sa inget. Jag tolkar det som om han höll med. Men övning ger färdighet! Jag ska gå och köpa nya tavlor på måndag. Jag insåg även att jag bör jobba med mer än en tavla åt gången med tanke på torktiden på färgen. Jag har 5 beställningar av släkt och vänner och än sålänge finns tre olika motiv i mitt huvud. Det är bara att köra!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback