Familjehelg

2012-11-05 @ 13:03:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag och Jens har haft en riktig familjehelg! Vi var som sagt på middag hos mina föräldrar i lördags där dem bjöd på fantastiskt god mat och sen råkande vi hamna framför ett alfapet senare på kvällen. Det var mysigt med en liten spel-kväll och till min glädje så förlorade jag inte heller.
 
Vi sov i Lyngby och åkte därifrån i söndags förmiddag för att åka hem till Jens mamma som fyllde år. Kristin är makalös på att baka kakor och bjöd på ett helt hav av bakverk. Det var till och med så att jag inte klarade av att smaka alla. Det blev för sött till slut, hur gott det än var. 
 
Det var ett trevligt söndags-kalas och åkte ifrån Brösarp vid 6-tiden och då ville Jens även svänga inom hans pappa i Degeberga för att sluta cirkeln. Mats bjöd då på kvällsmat, vi hämtade hem pizza. Det blev ett bra slut på helgen och vi hade hunnit träffa alla föräldrar, plus några syskon och släkt. Vi var hur trötta som helst när vi väl kom hem till vår fina lägenhet igen och somnade ganska tidigt. 
 
Jens jobbar halvdag idag vilket innebar att vi fick sovmorgon tillsammans. Det var uppskattat!
 
Nu: Skriva handlelista!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback