Fångst

2012-11-05 @ 16:31:00 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag lyckades få med mig lite trevliga saker hem i helgen. Nu när vi har fått hem vårt soffbord så kom vi på att vi behöver nya glasunderlägg. Det slog mig att jag hittade ett par hemma hos mina föräldrar för ett tag sedan som dem inte använder - gud så bra tänkte jag, dem tar vi! Jag hittade även en gammal godisskål som inte helle användes som jag gärna fick ta!
 
Det lustiga var att när vi kom hem till Jens mamma så kom hon och gav oss med ett par glasunderlägg hon med. Kristin har likadana och kom ihåg att jag hade tyckt att dem var fina när vi var där sist och tänkte att vi nog skulle behöva det nu när vi har köpt nytt bord. Så hon hade köpt ett set till mig med. Jätte gulligt av henne! Jag blev glad och nu har vi glasunderlägg så att det räcker och blir över!
 

Glasunderlägg med bilder på gamla sjökort




Godisskål som var min farmor och farfars


Super söta glasunderlägg som jag fick av Jens mamma




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback