Framförhållning

2012-11-28 @ 22:58:40 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Denna veckan har jag göttat mig i julmys. Igår mötte jag upp Johanna på Darins eftersom hon var i stan och frågade om jag ville ta en fika. Självklart ville jag det och sprang upp på stan och unnade mig en chailatte och en morotskaka. Mums! Det var himla trevligt att sitta och snacka lite och titta på folk en stund. 
 
Idag har jag haft en riktigt fixar-dag. Jag har varit uppe på stan och inhandat dem första julklapparna (Mental High-Five för framförhållningen!) och köpt grejer till årets advents-kreation. Jag har hunnit med 6 julklappar idag och känner mig löjligt nöjd över det, med tanke på att jag oftast är ute i sista sekunden annars. Jag gick på stan i ca 3 timmar tills jag helt enkelt inte orkade bära mer. Jag är fortfarande skakig i armarna.
 
Förövrigt har jag haft tvättid, storstädat och slått in lite julklappar. Jens jobbar och kommer inte hem försän på fredag, vilket är lite tråkigt. Jag hade kännt mig mer nöjd ifall jag hade haft någon att dela detta med just nu.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback