On it's way

2012-11-03 @ 13:54:00 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

 
Lampa och randig kudde ifrån Ellos | Beiga kuddar med skinndetaljer och marinblå kudde ifrån Zalando | Union Jack kudde och "pistol" ifrån Fyndiq 

Nu har vi komit överrens om vilka kuddar som ska få bo i vår soffa. Jag blev förvånad över hur mycket åsikter Jens faktikst hade om mönstert på kuddarna. Det fick varken vara "tantigt" eller "för pråligt" tyckte han, så jag fick lova att tona ner det en aning. Han la även in ett veto på en union jack kudde. Jag försökte respektera det, fast i slutändan blev det en så kallad "indirekt demokrati" där jag valde ut mina favoriter och han fick välja därefter. Det viktigaste för Jens var att innerkudden var stoppad med dun. Killen älskar dunkuddar. En prydnadspistol och en läslampa som ska stå vid vår fåtölj fick även följa med i beställningen.
 
Idag vaknade jag förövrigt upp till en framdukad frukost i TV-rummet med tända ljus och allt. Det kändes helt okej! Vi tar det lungt just nu och diskuterar om vi ska köpa en fisk (!). Vi är hembjudna på middag i Lyngby ikväll på kalkonmiddag och mamma lovade även att det kommer att serveras hemmagjord glass. Även det känns helt okej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback