Onsdag

2012-11-07 @ 15:32:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag gick jag upp när Jens gick till jobbet och det första jag kände mig tvungen till att veta var såklart vem som hade vunnit valet i USA. Till min glädje var det Obama som kammade hem segern.

Jag tänkte ge mig på våra gardiner idag, dem behöver läggas upp typ 15 cm. Jag har brottats en del med gardinstången för att försöka få ner den, men fick tyvärr inse att jag är för kort (alternativt att våra stolar är för låga). Jag vill helst inte riva ner hela fästet och ta sönder väggen, så jag väntar på att min man ska komma hem så att ha kan hjälpa mig.

Fast det första vi ska göra när Jens kommer hem är att hämta ut paket. Jag har fått 3 aviseringar ifrån DHL idag och tvivlar på att jag kan hämta ut allt själv. Kul med paket!
 

Bild: Google

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback