Paket!

2012-11-06 @ 16:38:00 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det första paketet av det vi beställde i helgen kom på posten idag och jag sprang genast till Domus och hämtade ut det. Ett stort och otympligt paket som var ganska jobbigt att bära hem och till min fasa så var den dessutom paketerad med en massa frigolit! Jag har sett att vi fortfarande har kvar små frigolitbitar på väggarna och i mattan sedan vi hämtade hem bordet. Det känns som en av dem värsta uppfinningarna någonsin, eftersom det är hemskt att få in i sitt hem då det är elektriskt och fastnat överallt.
 
I vilket fall som helst så var det den lampan som vi beställde och ett kuddfodral i paketet. Jag gillade lampan, den uppfyllde förväntningarna och passar in i rummet. Jag hoppas att Jens också tycker om den. Den kommer i så fall få stå i fönstret fram tills vi har fått hem vår fåtölj. Den kommer att få stå på ett sidobord mellan soffan och fåtöljen därefter.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback