Släkt-helg

2012-11-10 @ 14:17:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag sitter just nu och tittar på ett berg av kartonger. Jag vill helst att dem bara ska försvinna. Att det ska säga "PUFF!" så är dem borta. Men tyvärr fungerar det ju inte så. Suck.
 
Det känns bättre i höften idag efter att ha varit helt invalido under gårdagen. Jag anar att det var ischias nerven som kommit i kläm, men tanke på att hela mitt ben domnade av lite då och då under gårdagen. Idag har jag försökt hålla igång lite mer eftersom det ska göra att det läker bättre. Jag var uppe på stan en runda för att köpa farsdag present och jag ville även ha nya blommer till vårt hem. Jag var också på posten och hämtade ut ett paket till, ifrån Zalando. Det var två kuddfodral till soffan och jag har precis trätt på dem på dunkuddarna. Det blev helt okej, färgerna var inte riktigt som jag hade tänkt, men dem funkar!
 
Sådana här helger då det är farsdag mm. brukar min mormor och morfar bjuda på middag på lördagen och min farmor och farfar bjuder på söndagen. Vi är en släkt som följer våra traditioner, så detta gäller även för denna helgen. En hel helg med släkt och god mat.
 










Hur cool är inte denna cigarettändare? Jens är sjukt nöjd med den, nästan lite mallig faktikst.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback