som en 80-åring

2012-11-09 @ 13:11:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår var jag och jobbade i Lyngby vilket gick bra. Som sagt känns det också väldigt mysigt att ha en kväll i veckan med mina föräldrar och dem verkar också uppskatta det. Idag känner jag mig däremot väldigt rastlös och hade gärna tagit en prommenad, men jag har fruktansvärt ont i min höft av någon anledning. Just nu ligger jag i soffan och jämrar mig så fort jag rör på mig. Jag känner mig som en 80 årig gammal tant och jag luktar tigerbalsam.
 
Jag ska försöka dra mig bort till Domus lite senare för att hämta ut ännu ett paket, jag kanske till och med går inåm systemet och köper med mig en flaska vin till kvällen. Hoppas på att jag kan "gå av mig" denna smärtan i höften i alla fall.
 
/M
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback