Som en rysk docka

2012-11-01 @ 16:19:00 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har jag gett mig på den oerhört viktiga uppgiften att försöka hitta dem perfekta kuddarna till soffan. Jag menar, vad är en soffa utan fina kuddar? Tråkig och värdelös, såklart.
 
När jag skulle titta om måtten stod på innekudden så blev jag full av skratt när jag öppnade blixtlåset. Dem här kuddarna, som är Jens kuddar, var som en rysk docka. Han hade tre kuddfordal runt denna innerkudde, vilket innebar att kudden självklart var mycket mindre än vad jag trodde. Men framför allt så blev jag så förvånad när där både fans en "julkudde" och en randig undertill. Det randiga örngottet visade sig dessutom passa in ganska bra just nu. Dem funkar åtminstonde tills jag hittat dem där "perfekta".
 
Han är rolig, den där Jens.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback