Spinning around

2012-11-29 @ 11:56:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag älskar att jag har träningsvärk efter min shopping igår! Det kännns som att jag är ensam om detta fenomen. Men nu vet jag att mina axlar och biceps fick jobba på igår och det är ju göttigt. Bra shoppat, Maria!
 
Idag är jag super trött eftersom jag hade fruktansvärt svårt att somna inatt. Jag låg och krigades med kudden och snurrade runt i flera timmar. Till sist fick jag gå och hämta datorn och leta upp en avslappningsövning på youtube. Det fungerade till sist. Men gud vad jobbigt det är när man inte kan somna.

Hela dagen känns nu upp och nervänd nu. Men det är bara att kämpa.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback