Styrka och näring

2012-11-06 @ 17:24:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

 Jag och Jens bestämde oss för att börja äta kosttillskott för ett tag sedan och la till C-vitamin och Omega-3 i våra vardagsrutiner. Det kändes som en bra idé inför hösten då det bröjar bli kallt och förkyningarna står och väntar på en. Jag har faktikst kännt mig piggare och även hyn har blivit bättre sedan dess.
 
Nu har jag även lagt till "Silica Duo" i min vardag som ska vara bra för sin hy, hår och naglar. Detta var ett testpaket som jag fick hem på posten idag. Jag tänkte att det kunde vara värt ett försök i alla fall, så får vi se om det gör några underverk.
 
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback