Frukoststund har guld i mun

2012-10-10 @ 10:33:00 Permalink Mat Kommentarer (0) Trackbacks ()

En sak som jag har kommit på mig själv att tycka om nu när jag har varit hemma är mina frukoststunder. Dem har blivit lite heliga för mig. Att gå upp och i lugn och ro koka kaffet och bre mina mackor. Lasta på allt på min fina bricka och ta med mig den in i vardagsrummet. Krypa ner i soffan, TVn ska vara avstängd och bara sitta och sörpla mitt kaffe, titta ut och fundera. 
 
Jag brukar starta dagen med en macka, en kopp kaffe och ett glas Proviva. Nu när det börjar bli höst och förkylningarna ligger och lurar så har jag lagt till ett glas C-vitamin och två O-mega 3 kapslar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback