Josef Frank

2012-10-13 @ 13:08:00 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vi fick hem ett litet paket igår, ifrån Svenskt Tenn. Dem har så fantastiskt fina saker! Snabb leverans också vilket blev ett plus i kanten. 
 
Jag har alltid viljat ha en världskarta på en vägg i mitt hem, jag vill bjuda in hela världen till mittt hem. I julas blev jag väldigt inspirerad av en bild som jag såg i PLAZA, dem har satt upp 6 tavlor med olika kartmotiv. Smart, tänkte jag. Jag gillade även motiven. När vi nu bestämde oss för att göra om vardagsrummet så tänkte jag att jag ville minsann också ha dem tavlorna! Efter en tids sökande lyckades ja till sist hitta motivet, målat av Josef Frank - dock bara på ett gäng underlägg. Men varför skulle inte det fungera? Så jag beställde hem underläggen och dem ligger nu här på mitt golv och väntar på att få tryckas ner i en ram och komma upp på väggen. Dagen är räddad.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback