Kantlist på plats

2012-10-22 @ 08:28:00 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godmorgon!
 
Jag har varit uppe med tuppen idag (fast det väl vanlig tid i "normala" människors liv). Jag gick upp innan Jens gick hemifrån sig vid 6-tiden, jag ville vinka av honom innan han begav sig ut i skogen i ett par dagar. Vi skulle dessutom ha hit en snickare ifån HTH direkt på morgon, så jag tyckte att det var lika bra att gå upp i tid. Denna efterlängtade snickare! Vi har väntat jätte länge på att få hit någon. Det har behövts att limma på en bit kantlist på vänsterkanten på bänkskivan, då det missades när vi beställde den. Men nu är det fixat så vi kan stryka det ifån vår lista. Nu har vi bara en sak kvar att reda ut med HTH - den där kompensationen vi var lovade för allt detta strul..... 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback