Lördagsmys

2012-10-06 @ 19:40:00 Permalink Kläder&Annat Kommentarer (0) Trackbacks ()

Min mamma lurade ut mig på en tur på stan idag eftersom hon var på sko-jakt och behövde smakråd. Det lät trevligt tyckte jag, att hjälpa någon annan att handla. Jag själv var på jakt efter en trevlig guldklocka och några mysiga tjocktröjor och det hittade jag med till min förtjusning. En prydnadsskål och nya fräsha liljor fick även följa med mig hem. Och nässpray.
 
Det var en mysig tur på stan, jag tycker om att umgås lite med min mamma ibland. Nu ikväll får jag ta hand om min man istället som är förkyld och ynklig. Jag håller på att laga mat till oss i denna stund. Ikväll blir det helstekt kyckling med potatis och brunsås. Det blir även äppelpaj till efterrrätt (eller mer smulpaj med några bitar äppel i - precis som jag vill ha det! Det är ju pajdegen som är godast) 
 
Det är höst nu, det känns.
 

Klockan hittade jag på glitter. Så enkel och fin!


Tröjor ifrån BikBok, en med fransar och en med dragkedja.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback