En Puff till Mig och en Tavla till Dig

2012-10-24 @ 22:01:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har precis kommit hem efter en dag i Lyngby. Jag har jobbat och haft katten Östen som assistent under dagen. Han är en väldigt bra pappersförstörare! Jag tycker att det är väldigt bra att jag jobbat för pappa, eftersom det gör att jag dessutom tar mig tiden att hälsa på mina föräldrar. Jag känner att jag gör det för lite annars, men nu har jag varit där en gång i veckan och tagit med mig lite hemmabakat till kvällsfikan. Det har känts mysigt. Man ska inte ta sånt för givet!
 
Min mamma hade tydligen börjat virka en sittpuff nu om kvällarna och den var jätte fin. Hon ville virka en till mig med och det tackade jag gladerligen ja till. Jag måste bara bestämma mig för vilken färg jag vill ha, det lutar åt rött. Så tänkte jag, ifall  hon virkar en puff till mig - så får ju jag måla en tavla till henne!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback