Lindex VIP-kväll

2012-10-28 @ 21:02:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det här har varit en väldigt lugn helg, jag har känt mig lite krasslig så jag har mest varit hemma och tagit hand om mig själv. Bäddat ner mig i soffan, rensat kakburken och tittat på film och sådär. Idag mår jag bättre och var därför ute på en lång promenad i det fina vädret. Skönt och friskt. 
 
I torsdags tog jag tåget ner till Hjärup för att hälsa på Antonia. Jag köpte med mig lite fika och med tanke på det dystra vädret så krävdes en extra stark kopp kaffe till det. Vi hade en trevlig eftermiddag med en massa snack och skratt. På kvällen åkte vi in till Lund för att gå på Lindex VIP-kväll som dem hade i samarbete med Sofis mode. Det var ett ganska mysigt event där dem bjöd på cider, snacks och trevliga rabatter. Där var en DJ spelade och Sofies Mode bjöd på mode tips inför hösten. Jag hittade några trevliga tröjor som fick följa med mig hem tillsammans med en ögonskugga och en sofies mode tidning som dem bjöd på .
 
Jag har precis tagit ut en sats knäckebröd ifrån ugnen och gjort en kopp te till mig själv. Jag tänkte krypa ner i under en filt i soffan och avnjuta en film innan det är läggdags. Just nu sakar jag mig kille en hel del... Bara tre dagar kvar, sen kommer min militär hem ifrån skogen igen. Det längtar jag efter!
 

Röda mattan var utrullad

Det bjöds på Briska-cider och snacks


Sofis modes chefsstylist Pamela Bellafesta och moderedaktör Nina Johansson



Dj-båset

Det fanns även ett makeup team på plats



Bilder lånade ifrån Aftonbladet/sofismode

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback