Tant-varning

2012-10-29 @ 22:40:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

På dagens schema stod det jobb med stora bokstäver så jag åkte till Lyngby tidigt i morse. Jag har bara haft Östen som sällskap under dagen och har suttit och tittat ut på regnet medan jag har jobbat. Det var faktiskt lite mysigt.

Mamma bjöd på hemmagjord glass ikväll och så lurade hon mig till att sticka tillsammans med henne. Då skrattade hon gott åt mig. Men det gav en ganska rogivande känsla, att sitta och pilla med någonting under tiden man tittade på TV. Vem vet, när vi får hem vår fåtölj så kommer det kanske snarare bli en sticke-fåtölj än en läs-fåtölj. Fast - troligen inte.

Min mamma, som ni ser är en fantastisk fotograf, var tvungen att föreviga mitt stickande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback