Vardagslyx

2012-10-16 @ 18:59:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har jag jobbat hemifrån. Jag har suttit med ett excelblad och samlat information till Driftsutvecklings instrument hela dagen. Inte det mest spännande jobbet, men det känns skönt att göra lite nytta. Jag hade tänkt åka till Lyngby för att jobba om det inte vore för det faktum att vi hade tvättid idag. 
 
Men imorgon tänker jag bege mig till Lyngby i alla fall! Jag behöver lite distans ifrån vår lägenhet. Jag var på Jula i söndags, det var det längsta jag varit ifrån lägenheten på en vecka. Det kändes inte okej. Även om jag försöker göra det trevligt för mig själv här hemma med t.ex. att alltid ha fräsha blommor. Det är en vardagslyx som jag har unnat mig under tiden som jag har gått hemma. Det känns oerhört hemtrevligt med blommor i vas. Fint och fräsht. Denna veckan kör jag på rosor!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback