Fixar söndag

2012-09-02 @ 22:33:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då går helgen mot sitt slut och jag kan bara invänta min första arbetslösa dag. Vi har städat hela förmiddagen innan mina föräldrar kom och hälsade på. Jens och pappa har fixat den sista elen här hemma medan jag och mamma har suttit och pratat om allt möjligt. Nu har vi äntligen satt upp de sista uttagen i köket och pappa kontrollerade att allt var rätt draget i vardagsrummet. Som tack för hjälpen så bjöd vi ut dem på middag ikväll. Det blev buffen på china house och därför mår man som man förtjänar nu. Så fruktansvärt mätt. Tänkte slänga mig i sängen nu och läsa ett kapitel i min bok innan jag somnar gott. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback