Morgonstund

2012-09-13 @ 10:06:00 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag vaknade till när Jens var inom och sa hejdå innan han gick till jobbet imorse. Tittade inte på klockan men det brukar väl vara runt 5 tiden tror jag. Jag tvingade mig själv att somna igen och halvsov fram till halv 7. Gick upp och bryggde lite kaffe (har fått låna en kaffebryggare av mina föräldrar eftersom vår gick sönder) och kokade gröt till mig själv. Njöt av lugnet på morgonen. Gick och kurade ner mig i soffan och tittade på ett avsnitt "The Good Wife" medan jag slevade i mig min gröt och sörplade mitt kaffe. Härliga morgon!

Min förmiddag har fortsatt i samma andra, lugn och stillsam. Jag ska läsa ett kapitel till i min bok innan jag hoppar ur mina myskläder. Det ser ut att vara fint väder så jag ska nog gå ut och gå en runda och hämta ut ett par paket på posten... Jag har insett hur mycket jag faktiskt behövde den här "lediga" tiden. Det har bara gått två veckor och jag börjar bli faktikst bli lite, lite rastlös, men jag uppskattar ändå tiden för mig själv. Det har varit bra för mig.

Tips! Jag har fastnat för denna boken, Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, läs den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback