This last week

2012-09-30 @ 12:07:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tog en liten öl med syster när vi kom upp


Hamnade i trubbel...


Blev astronaut, rymde ut i rymden...
 
Mor och syster på sjöfartsmuseet


Fantastisk grekisk tallrik!

Kollage gjort av min kära mamma...

 
Förra helgen följde jag och Jens med mina föräldrar upp till Göteborg. Planen var egentligen att åka över till Skagen och vara där hela lördagen, men väderprognosen fick oss på andra tankar då det skulle regna och blåsa. Åka båt i full storm kändes inte som en bra idé. Istället försökte vi vara lite kulturella och var på både Universeum och Sjöfartsmuseet. Så vi såg en massa spännande djur, gjorde en del tester, provsatt en polisbil och tittade på 100-tals båtar. Vi hann med en liten sväng på stan också och åt mängder god mat. Det blev en mysig familjetripp!
 
Nu i veckan har Jens varit på övning så jag har varit ensam hemma. Jag har jobbat ett par dagar hos pappa vilket varit trevligt. Det var skönt att få göra lite nytta. Annars blir det mest soffan här hemma, jag känner mig lite försoffad. Detta har varit fjärde veckan som arbetslös (att jobba hos pappa räknas inte) och jag är rastlös. Tyvärr är utbudet ganska dåligt just nu vilket gör mig lite bekymrad. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet!
 
Jens kom hem igårkväll efter en hel vecka ute i skogen, det är lite galet vad ett par dagar ifrån varandra kan göra. Man blir ju som nykär varje gång. Ganska underbart faktikst.
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback