Torsdag

2012-09-06 @ 14:26:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Klockan ringde vid 7 imorse, ville försöka komma upp i bra tid idag. Jag gick upp och duschade, tog min tid med allt och njöt av lugnet. När jag var fullt påklädd gjorde jag i ordning en liten lätt frukost och satte mig i soffan och läste lite bloggar medan jag knaprade i mig min mat. Drog sedan på mig min nya power-kavaj (den i nedan kollage) som jacka och ett par boot, tittade mig i speglen och kände mig snygg. Jag var redo för att möta dagen.
 
Var på Lindex VIP-frukost imorse och kollade läget, sådana event är väldigt trevliga. Jag gick dock tomhänt därifrån, förnuftet kom ifatt och bad mig ha koll på ekonomin och jag löd snällt. Har sedan mest strosat runder på stan och kollat läget. Jag försökte hitta lite inspiration till vardagsrummet eftersom vi har kommit till ett litet dö-läge. Innan jag skulle bege mig hemåt så gick jag förbi lilla torg och köpte med mig lite liljor hem, jag älskar liljor (och tulpaner)! Sprang även inom McD för en kopp kaffe. Nu sitter jag här i soffan och smuttar på mitt kaffe, ska snart dra på mig ett förkläde för att jag ska baka lite kakor. Som den husmor jag nu har blivit. Fick med mig lite baksaker med mig hem också... Ni kan kanske ana vad som kommer att hända i mitt kök...
 














Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback